Etusivu  /  FAQ
FAQ

FAQ

Etkö löydä vastausta kysymykseesi? Asiakaspalvelumme auttaa! Ota yhteyttä viestillä,
puhelimitse 050 353 3885 (pvm/ppm, ma-pe klo 9.00-19.00) tai Live Chatissa

 

1. MITKÄ OVAT MAKSUVAIHTOEHDOT?

Voit maksaa postiennakolla, Collectorin laskulla / -osamaksulla, sekä Paytrailin kautta verkkopankkitunnuksilla.. Tarkemmat tiedot maksutavoista löydät täältä.

 

2. MITÄ TOIMITUSTAPOJA GOODWEAR TARJOAA?

Postipaketin ja Smartpost Pakettiautomaatin haluamaasi noutopisteeseen.

 

3. PALJONKO TOIMITUSMAKSU MAKSAA?

Toimitusmaksu on postipaketilla ilmainen yli 50€ tilauksiin. Alle 50€ tilauksissa toimitusmaksu 4,90€.

 

4. KUINKA PITKÄ ON TOIMITUSAIKA?

Normaali toimitusaika on 1-2 arkipäivää. Sähköpostitse lähetettävällä seurantakoodilla paketin saa noudettua vuorokautta aikaisemmin.

 

5. DO YOU SHIP OUTSIDE FINLAND?

Yes we do. Please order via our international web stores which are COMING SOON!

 

6. MISTÄ VOIN NOUTAA PAKETTINI?

Seurantakoodilla tai saapumisilmoituksella lähimmästä paikkakuntasi postista. Ota mukaan kuvallinen henkilöllisyystodistus. Löydät Postin toimipisteet tästä. Pakettiautomaattiin tehty tilaus noudetaan valitsemastasi automaatista.

 

7. MIKSI TARJOLLA EI OLE MINUN KOKOANI?

Mikäli et löydä omaa kokoasi on se loppuunmyyty tällä hetkellä. Sesongit vaihtuvat nopeaan tahtiin mutta pyrimme saamaan tuotteita lisää mikäli valmistajalla sitä on varastossa. Pidämme kuitenkin varastomäärät tarkoituksella pieninä, eikä tiettyä kokoa yleensä ole montaa kappaletta tarjolla, jotta valikoimamme yksilöllisyys ei kärsisi. Toteutamme asiakkaidemme toiveen siitä, että he voivat luottaa pukeutuvansa uniikisti ja tuotteemme eivät kävele kadulla vastaan.

 

8. MISTÄ TIEDÄN MITÄ KOKOA MINUN TULISI TILATA?

Useimmissa tuotekuvauksissa on ohjeet oikean koon löytämiseen, mutta jos haluat varmistaa koon paikkaansa pitävyyden, voit lähettää asiasta sähköpostia tästä, kysyä neuvoa Online -tuessamme tai soittaa asiakaspalveluumme 050 353 3885. Mikäli ilmoitat pituutesi ja painosi, on meidän helpompi neuvoa oikean koon löytämisessä.

 

9. ONKO GOODWEARILLA MYYMÄLÖITÄ?

Kyllä! Löydät Lahden myymälän kauppakeskus Karismasta ja Tampereella kauppakeskus Ratinasta. Voit myös ostaa tuotteita noutovarastolta.

 

10. VOINKO TULLA NOUTAAN TAI SOVITTAAN TUOTTEITA?

Kyllä voit. Voit etukäteen tehdä tilauksen tai merkitä ylös mielenkiintoisia tuotteita, ja tulla sitten sovittamaan niitä varastollemme Hollolaan. Suosittelemme kuitenkin käyntiä myymälöissä joissa alan ammattilaiset palvelevat sinua yksilöllisesti. Ohjeet noutovarastolle löydät täältä.

 

11. HALUAN MITTOJA TUOTTEISTA?

Mikäli haluat tarkempia mittoja tuotteista, tai koko-opastusta, ota yhteyttä joko live-chatin kautta, soita asiakaspalveluumme 050 353 3885 tai laita sähköpostia tästä

 

12. VOIMASSAOLEVAT KAMPANJAT JA ALENNUKSET

Voimassa olevat kilpailut, kampanjat ja alennuskoodit löydät helpoiten seuraamalla meitä sosiaalisessa mediassa Facebookissa sekä Intagramissa.

 

13. MITÄ TAPAHTUU JOS EN NOUDA PAKETTIA?

Pyri ilmoittamaan meille etukäteen mikäli olet kykenemätön noutamaan pakettia. Tämän jälkeen se lähetetään takaisin varastollemme. Noutamattoman postiennakkotilauksen jälkeen saatetaan asetetaan tilauskielto.

 

14. ONKO TUOTTEILLA PALAUTUSOIKEUTTA?

Tuotteilla on etämyyntiä koskevan lain mukainen 30 päivän palautusoikeus siitä, kun olet vastaanottanut tilauksen. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, hintalappujen paikallaan sekä omissa pakkauksissaan. Sovittaa saa, mutta ei käyttää. Palautusoikeus ei koske alusvaatteita, kosmetiikkaa eikä korvakoruja hygieniasyistä. Veloitamme palautuksesta 4,90€ omavastuuosuuden asiakkaalta. Eläinten karvojen poistosta veloitamme erikseen. Mikäli tuotteesta löytyy esim. kissan karvoja joudumme tuotteen käyttämään puhdistamolla jotta tuote on jälleen turvallinen käyttää. Tarkistathan ennenkuin palautat  

15. KUINKA PALAUTAN TILAUKSENI?

Täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake huolellisesti. Tämän jälkeen vie paketti postiin ja ilmoita paketin olevan asiakaspalautus Goodwearille. Palautus on sinulle silloin maksuton. Tarkemmat palautusohjeet löydät täältä.

 

16. OLEN TILANNUT COLLECTORIN LASKULLA, MITEN PALAUTUS TOIMII?

Jos palautat koko tilauksen, maksat vain palautusmaksun 4,90€ plus mahdollisen laskutusmaksun. Jos palautat osan tuotteista, voit joko itse vähentää palautettujen tuotteiden arvon laskulta tai odottaa palautuksen käsittelyä jolloin saat uuden, päivitetyn laskun sähköpostiisi. Emme hyvitä rahoja tilille, ellet ole jo kerennyt maksamaan laskua.

 

17. VOINKO MUUTTAA LASKUN ERÄPÄIVÄÄ TAI MUUTTAA LASKUN OSAMAKSUKSI?

Eräpäivään ja osamaksuun liittyvissä asioissa suosittelemme ottamaan yhteyttä suoraan Collectorin asiakaspalveluun, puh. 09 3158 9900.

 

18. VOINKO PALAUTTAA ALE TUOTTEITA?

Kyllä voit, mikäli ne muuten täyttävät palautusehdot. Alennus tuotteista perimme kuitenkin 4,90€ suuruisen käsittelymaksun.

 

19. KUINKA NOPEASTI SAAN RAHANI TAKAISIN PALAUTUKSESTA?

Palautukset käsitellään pääsääntöisesti heti, mutta kuitenkin viimeistään kahden viikon sisällä siitä, kun palautus saapuu meille. Tämä edellyttää, että palautuksen mukana tulee tilinumero. Muistathan että Postilla kestää asiakaspalautuslähetyksillä 2 - 14 vuorokautta.

 

20. MIKÄ SUMMA MAKSETAAN TAKAISIN TILILLENI?

Jos palautit koko tilauksen kaikki tuotteet, maksetaan tilausvahvistuksessa näkyvä loppusumma tilillesi. Jos palautit tilauksestasi vain osan, maksetaan takaisin palautettujen tuotteiden arvo vähennettynä toimituskuluilla sekä mahdollisella laskutus/postiennakkolisällä. Alennuskoodilla tehtyjen tilausten kohdalla hyvitämme tuotteiden reaaliarvon.

 

21. VOINKO VAIHTAA TUOTTEITA?

Tuote hyvitetään tai vaihdettava lähetetään, kun alkuperäinen tuote on saapunut. Laita palautuslomakkeen vaihtosarakkeeseen toivomus vaihdosta, ja mikäli kokoa löytyy, lähetämme sen sinulle.

 

22. KUINKA USEIN TEILLE TULEE UUTUUKSIA?

Uutuuksia tulee myyntiin päivittäin! Koska nopeimmat saavat suosituimmat koot, kannattaa uutuuksia seurata usein.

 

23. OLEN UNOHTANUT KÄYTTÄJÄTUNNUKSEN / SALASANAN - MISTÄ SAAN UUDEN?

Käyttäjätunnuksena toimii sähköpostiosoitteesi jolla olet rekisteröitynyt. Uuden salasanan saat tilattua painamalla yläreunan "Kirjaudu sisään / Rekisteröidy" -painiketta ja sitten "Salasana unohtunut?" -tekstiä.

 

24. VOINKO TILATA PUHELIMITSE TAI SÄHKÖPOSTITSE?

Kyllä voit. Tällöin tosin maksutapana toimivat ainoastaan postiennakko ja lasku.